Fota blommor

Kom hem från skolan för en timme sedan ungefär. Var en jobbig dag då jag var väldigt trött och så. Men är ju fredag så var bara att längta tills dagen är slut ;)
 
När jag kom hem så fotade jag blommorna ovan. Eftersom mamma fyllde år i onsdags så fick hon blommor. När jag såg den åt vänster första gången så såg jag direkt att det skulle bli fina bilder. Såg att guldet på bladet skulle bli jättefin bokeh och när jag fotade så visst blev det så :) Blev nog någon bra bild så nu ska de gås igenom i photoshop :)

Kommentarer
malinfanny.blogg.se

Fin bild! Lägg upp de du redigerar! :)

Svar: Tack! :) Ja får göra de :D
My Nordqvist

Tid: 17:18:34
Datum: 2013-03-15
Hemsida: http://malinfanny.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: