Onsdag

Hej!
 
Idag var det en väldigt onödig skoldag faktiskt. Kunde haft hål från 9-12 men bara för att läraren inte kan säga till att hon inte skulle komma så fick vi först ett hål på 1 timme och 15 min, sedan vänta på att lärarn skulle kommer men som aldrig kom, och då fick vi ett till hål på 1 timme och 45 min. Kul. Iallfall så klockan 12 så lagade vi mat med massa personer från resturang programmet på timrå gymnasium. Det var faktiskt kul fast var lite konstiga saker vi gjorde haha.
 
Slutade halv 3 ungefär och då gick jag och Emma till gymmet. Jag några saker i gymmet sedan gick vi i 35 minuter.
 
Nu ska jag städa mitt rum och hjälpa till lite för ikväll kommer farmor, farfar, mormor och morfar för att mamma fyller år. Ska också rida ikväll, hoppning på Exxet :D
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: