Pulkabacke

Idag blev det en sväng ut i pulkabacken! Nej men följde med mamma och pappa för de skulle på möte med motorcykelklubben och det var vid en pulkabacke. Jag hade tänkt att stanna hemma men behövde då ta bussen in till birsta själv. Men om jag följde med kunde vi stanna på vägen hem istället. Åkte lite pulka med Annie, grillade hamburgare och pratade massa. Trevligt trevligt.
 
När jag kom hem så var jag ut och gick med Emma i en timme ungefär. Sedan har jag suttit och fixat lite med den nya bloggdesignen. Har gjort grunden men lite färger ska ändras och en header ska göras. Har dock inga bilder så får vänta i någon/några veckor till. Kommer bli en ganska stor skillnad, eller stor och stor. Har inte samma grund som jag haft förut med menyn bredvid headern utan lite ändringar med de. Tror det kommer bli bra! :)
 
Nu ska jag snart gå och duscha och sedan ska jag på party hos Julia.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: