Stall hela dagen

Nu efter 11,5 timme i tre olika stall så sa jag hejdå till hästarna för knappt dygn ungefär. Började runt halv 7-7 då vi täckade alla hästar och matade, släppte ut, mockade, sopade, tog in, täckade av osvosv. Därimellan red jag också Litla + att jag nyss kommit hem från Tuxedo. Så vet vem som inte kommer kunna gå upp ur sängen imorgon iallfall.
 
Snart kommer det några som ska gratta mamma i efterskott (tror jag) så ska väl ta och duscha och göra mig iordning.
 
förlåt för den usla uppdateringen som varit. Orkar inte sitta vid datorn nu heller så ska försöka få ihop något imorgon.
 
Orkar inte leta reda på en bild från sommarbetet på flera hästar som ligger på externa hårddisken så Gregory får det bli en bild på.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: