Superlugn Tuxedo

Tuxedo reds också igår och han vet jag inte vad det var för fel på (och nu något positivt). Han var OTROLIGT LUGN. Tror faktiskt aldrig det har hänt någonsin! Redan i stallet så stod han lugnt och brydde sig inte om något. När jag tog ut honom från stallet, cool lugn, gick med honom mot vägen, lugn, gick på vägen, hyfsat lugn, gick över järnvägen, lugn, hoppade upp, LUGN, han brukar trampa, sparka, gå iväg osv. Ja en lugn häst helt enkelt. Jag var inte på humör heller för att bråka så jag var ju bara ganska glad! När vi kommit en bit så är det några som håller på att smälla med något som han blev rädd för så han kastade sig och försökte resa sig och lite sånt och jag orkade inte bråka så jag hoppade av och ledde förbi honom och det gick superbra. Resten av vägen så var han duktig och var fin i alla tre gångarterna. När vi red hem så chansade jag och hoppade inte av på vägen, körde tre bilar om oss och en som mötte oss och han brydde sig knappt.
 
Så ja mer nöjd tror jag aldrig jag varit när vi ridit ut! :D
 
Så nu hoppas jag på att jag kan ta med honom på lektionen på onsdag!

Kommentarer
elin

http://www.videofy.me/v/667385

Tid: 23:42:31
Datum: 2013-03-18
Hemsida: http://nattstad.se/elinlillsunde
JOSEFINE ANDERSSON

ÅÅHHH Jag vill oxå rida! NUUUU

sv: Kan jag lova dig att de är oxå! MUMMMS

Svar: Ja underbart! Har du slutat rida?
My Nordqvist

Tid: 15:57:04
Datum: 2013-03-20
Hemsida: http://josefineandersson.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: