50 dagar kvar till Avicii

Blir många inlägg om hur många dagar det är kvar till allt men det får bli så nu. Inte mitt fel att alla 100 och 50 dagar är samtidigt ;)
 
Men idag är det 50 dagar kvar till Avicii. 50 dagar! Det känns som bara någon vecka sedan då jag skrev detta inlägg och vi åt tårta på skolan för att fira 100 dagar. Eller när vi var hos mig och dunkade musik och då var det 100 dagar till bråvalla. Tiden har gått så sjukt fort att vi nog snart kommer vara framme vid dagen då vi ÄNTLIGEN ska få se honom live. Det är SJUKT!
 
Idag hade jag, Rebbe, Johanna och Jenniefer tårtpartaj hemma hos mig. En fin tårta som blev designad av Jenniefer. Och den som undrar över 48 så är det så många dagar tills bråvalla börjar.
 
Nu har jag vi ont i magen och alla har åkt hem utom Rebbe. Så nu ska vi väl ta och lyssna på bra musik och ladda inför BRÅVALLLLLLLLA! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: