50 och 100 dagar!

Idag är det 50 dagar kvar till Bråvalla. 50 DAGAR! Det är sjukt vad tiden går fort. Det kommer bli så otroligt jäkla bra och jag längtar sönder för varje dag som går. Idag när jag och Rebbe var hos Jenniefer så pratade vi massa och det kändes som om det var flera år kvar och vi har lång tid kvar att planera kläder och allt. Vafan det är ju inte alls långt kvar! Jag har knappt börjat tänka på vad jag ska ha för kläder än. Tiden går så ruskigt fort så snart är det sommarlov och vi är påväg ner till Norrköping!
 
Ännu en bra sak är att det är 100 dagar kvar till Ljungarocken. Lite roligt att det är exakt 50 dagar mellan. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Tagggar sönder. Sommaren 2013 kommer bli så JÄKLA BRA!
 
Papperslappar som är värda mina födelsedagspengar och några månadspengar, och gjort att jag ligger back och är skyldig mamma och pappa lite. Men vad gör de? Dom kommer göra hela sommaren!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: