Anton Ewald 4 maj

Jag vill börja med att säga såhär. Anton Ewald är så grym och bara sjukt jävla bra. Saken blir ju inte heller bättre då han är otroligt jävla snygg.
 
Men om jag ska ta hela dagen från början så tog vi bussen in till stan och kom fram halv 11 ungefär. Köpte mat på Subway och sedan gick vi bort till scenen. Vi satt oss på bänkarna där och väntade, väntade och väntade. Runt 12 så var det modevisning och den ....sög. När den slutade var det bara ca 40 minuter kvar innan Anton skulle upp på scenen så vi ställde oss upp och efter de så började typ alla ställa sig runt hela scenen. När klockan blev 13.30 så väntade vi och väntade och efter några minuter så kom han upp.
Det var så jäkla bra! Först spelade/sjöng (vad man nu ska säga) han Begging sedan två andra nya låtar och dom var GRYM! Han kollade också på Johanna och sjung "mot henne" eller vad man ska säga. Avis eller? :O
 
När han var klar så var det signering halv 4 så vi gick runt ett tag sedan gick vi och ställde oss i kön och det började mycket tidigare, antagligen för att det var så mycket folk. Var tvungen att få något signerat så jag köpte en tygväska, snygg var den! Fick också en kram, hehe ;)
 
Så nu inväntar vi 29 maj då han släpper en EP och att han ska ha någon spelning som vi kan gå på. Såsjuktjävlabra.

Fina mobilbilder med hög kvalité...! Men orkade faktiskt inte släpa med mig systemkameran då jag ville filma och mobilen har bättre ljudkvalité. De fyra första bilderna är printade från filmerna.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: