Promenad

Surisen ;)
 
Åkte till Cooper direkt efter skolan. Borstade han och fixade lite, provade också två grimmor och han kunde ha båda. Var ute och gick med honom i precis 1 timme faktiskt och han skötte sig super tycker jag. Lite småskvättig ibland men för första gången han gick på vägen där så det är helt normalt då. Annars så var han väldigt lugnt. Efteråt så kom precis Kicki och Pernilla. Ställde in Djärv i sjukhagen och sedan fick Cooper och han nosa på varandra och det gick väldigt bra, så när vi släpper ihop dom kommer det nog gå super! :)

Kommentarer
s |FOTOBLOGG|

hej har du lust att gå in på min fotoblogg som jag driver och säga vad du tycker. Det skulle vara jätte roligt om du kunde komma med synpunkter om bilder och design och så, och så hoppas jag att du stannar där :D

Tid: 19:58:11
Datum: 2013-05-24
Hemsida: http://susannasiekkinen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: