Skoldag i 50 minuter fast en j*vla massa åkande

Efter - en lektion på skolan då vi bara höll på med mobilerna, ett långt hål till en lektion som var inställd och vi fick reda på de 10 minuter innan lektionen började, lunch och fika hos Rebbe, åktur till badhuset där vi inte behövde vara utan vi fick åka hem, åktur till Jenniefer där vi var ute och sprang i strumpor och hoppade över hinder (sommarkänsla) och tillsist åktur hem - så sitter jag här. Nu väntar jag på att Rebbe ska ta sig hit och vi ska ut och fota. Så jag kunde ha slutat skolan 10 i 9 egentligen. Men roligare att vara med mina friens istället.

Så det blev en lite annorlunda dag idag men passar på att vara ute nu när de är finväder. Ska regna imorgon så då kan jag redigera bilderna jag förhoppningsvis tar idag. Så bloggning blir det imorgon!
 
Närmaste bilden jag hittade. Ja har mycket med inlägget att göra, men det är sakerna som jag köpte för två veckor sedan. Så nu fick ni se de också.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: