Snart sommar

En jobbig skoldag idag. Onsdagar är nog bland de värsta dagarna, men de är ändå väldigt skönt för då är det bara torsdag och sedan freeedag!
Nästa vecka är den sista jobbigaste veckan i skolan tror jag. Har muntliga nationella i matte, biologiprov, en inlämning och en redovisning och jag har knappt börjat än. Så jag ska väl ta och försöka börja redan nu kanske. Känns så otroligt underbart att om en månad så är det redan sommarlov, ska bli så skönt att slippa behöva gå tillbaka till den sämsta skolan någonsin efter sommarlovet.
 
Bild från weheartit

Kommentarer
Alma

Den mörka hästen i din header liknar jättemycket en häst som står på ridskolan vars jag har min ponny! :)

Svar: Jaha! :) Den svarta om du menar den är en privathäst och han står inte på ridskola. Sedan den andra står på en ridskola fast går inte som ridskolehäst än :)
My Nordqvist

Tid: 15:49:45
Datum: 2013-05-15
Hemsida: http://poff.blogg.se
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack :))

Tid: 18:54:21
Datum: 2013-05-15
Hemsida: http://stargirlphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: