Det kan inte gå bra jämt

Sådär otroligt smidiga var vi idag på tävlingen då Cooper fick för sig att hoppa den blågula oxern åt fel håll istället för det babyfärgade hindret. Så vi tog oss över fyra hinder och ena var fel och baklänges ;) 
 
Han var fin på framhoppningen, stannade en gång på räcket och det var för att solen lyste in på backen precis framför hindret. Red på ganska mycket framåt för att han hoppar mycket bättre då. Vilket jag självklart tänkte ta med in på banan också. Väl inne på banan så var han inte så fokuserad på mig utan mer på allt runt om. Hoppade första, andra och tredje hindet och hade lite halvhögt tempo. Sedan kom en ganska svår sväng till det babyblåa och rosa hindret och han skyggade säkert för muren eller något eftersom han drog sig till det blågula. Försökte hålla emot med skänkeln och petade med spöet men då tyckte han att han skulle springa rakt fram så det fanns inte så mycket att göra.
 
Var ju inte ensam med att ha gjort det heller haha. Tror att det var två innan mig som hade gjort samma sak.. :p 
 
Får vara nöjd för de språng vi fick ;) 
 
Vi får ladda om till julklappshoppningen och då tror jag vi kör både 60 och 70!

Kommentarer
Matilda Andersson

haha, skämtar du med mig, jag red likadant :P

Svar: Hahaha fan va världelösa vi är :D
My Nordqvist

Tid: 15:20:06
Datum: 2013-11-23
Hemsida: http://knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: