Duktig häst och mindre duktig ryttare

Prints från filmer
 
Idag var det hoppträning och jag vet inte vad jag ska säga om det. Hästen skötte sig bra så honom är jag nöjd med. Väääldigt pigg i början men det gav med sig lite när han blev varm och trött. Min instats var istället mindre bra och jag vet inte vad jag höll på med ibland. När jag kollar på filmerna ser det dock inte lika hemskt ut så det kändes väl sämre än vad det såg ut som. Aja nya tag om två veckor!
 
Nu är vi uppskriven på KM också. 70cm och LC:1an. Då är det bara att börja träna dressyrprogram också! 

Kommentarer
Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 09:20:19
Datum: 2013-11-07
Hemsida: http://spontan.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: