Finaste hästen

Foto: Pernilla
 

Min fina Cooper har varit väldigt duktig de senaste dagarna. Har ridit barbacka tre av fem gånger hehe..
 
Fredag red jag ut barbacka. Red en kort sväng efter vägen men hann både med skritt, trav och galopp. I lördags så red jag ut med Josefin som jag redan skrivit för någon dag sedan. På söndagen blev det lite fotografering med Pernilla. Det blev lite dramatik innan då han trasslade in sig i ett hönät och det fastnade under skon. Men vi gick till en tjej som drog ut det hur lätt som helst. Jag som hade slitit i minst en kvart haha.. Även då så red jag barbacka. Igår fick det bli ett dressyrpass i ridhuset och det gick både bra och dåligt. I galoppen hade jag en WOW känsla! Han var så otroligt fin. Ökade galoppen på en långsida och herregud vad han var snygg!
Idag red jag ut med Josefin i spöregnet. Kände inte för att blöta ner sadeln så fick bli barbacka ännu en gång. Cooper var jättemjuk och fin och lyssnade jättebra även fast vi bara skrittade.
 
Alltså dendär hästen är bara för bäst! Nu taggar vi hoppträning imorgon och tävling på lördag :D
 
Har gjort en ny bloggdesign också. Ett par småsaker som ska läggas till men det går fort om jag väl tar mig tid och gör det. Det blir nog kanske imorgon för nu ska jag sova :) 
 

Kommentarer
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilken härlig bild! :)

Svar: Tack!! :)
My Nordqvist

Tid: 14:36:55
Datum: 2013-10-26
Hemsida: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: