Överlevde

Hej och hå ja! 
 
Provet gick som väntat åt helvete, meeeeen kommer få godkänt iallfall, hoppas jag haha. Kan faktiskt säga såhär att det hade inte spelat någon roll om jag pluggat i flera veckor eftersom när jag väl skulle skriva så kunde jag egentligen det jag behövde kunna. Bara det att jag inte kan formulera mina tankar till en text. Hade vi haft ett normalt prov där man ska svara på frågor så hade det gått bra, men nu hade vi ju såklart inte de. Vi skulle bara skriva allt vi kunde rakt upponer på ett papper. Det resulterade i att jag glömde bort hälften eftersom man inte får någon hjälp av frågorna som man annars brukar få. Bokstäver som bildade ord blev det iallfall. Har ju aldrig fått mer än ett D på ett SO prov så det är väl inte hela världen haha ;) Blir bara vansinnig när det går dåligt när jag ändå kunde det mesta.
 
Haha herregud. Nu känns det väldigt skönt att komma hem och inte ha något speciellt att plugga till. Utom spanskan men den gör jag ikväll eller imorgon. Nu ska jag ta det lugnt någon timme innan det blir hoppträning!
 
 
 

Kommentarer
Emelie Petersson

Sv: Hihi, tack snälla :-)

Tid: 21:03:47
Datum: 2013-10-09
Hemsida: http://syrum.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: