Tre hästar igår och idag

Igår åkte jag till Riiby direkt efter skolan och red med Felicia. Red först KB och sedan Tyvar. Felicia red Litla och det var första gången hon blev riden sedan sista gången jag red henne vilket var i början på juni. När vi hade ridit klart så åkte jag direkt till Cooper. Red ut barbacka och det var mysigt! Både travade och galopperade och han var jätteduktig!
 
Idag var jag först hos Cooper och red ut med Josefin. Det blev en liten favorit i repris då haha. En skenande Cooper ;) Vi skulle trava lite och då blev Equlius lite taggad och gick i sidled så han gick in i Cooper och båda drog iväg i galopp. Jag tog tag jättelångt in på tygeln (ca 1dm från bettet) och drog/svängde och då stannade han. Inte lika dramatiskt som förra gången som tur var ;)
 
När jag kom hem så åkte jag direkt till Riiby och red med Felicia och Frida. Jag red KB och älskade lilla Litla. Var så himla kul att sitta på hennes rygg igen. Var ändå 138 dagar sedan senast!
 
Gamla bilder på hästisarna!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fatma

Gillar verkligen sista bilden!

Svar: Tack!! :)
My Nordqvist

Tid: 23:17:51
Datum: 2013-10-19
Hemsida: http://fatmas.se
julia

Åh gud så fin blogg du har!

Svar: Tack så jätte jättemycket snälla du! :)
My Nordqvist

Tid: 12:44:45
Datum: 2013-10-20
Hemsida: http://juliasfotografi.blo.gg
FELICIA

va fina!! :)

Svar: Visst är dom, tack :D
My Nordqvist

Tid: 20:02:38
Datum: 2013-10-20
Hemsida: http://feliciamasalla.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: