Veckan som gått

Cooper har fått gått lite blandade pass nu i veckan. I måndags skrittade jag ut barbacka och mamma och pappa gick med. Pappa slängde upp mig och han stod helt blixtstill! Pappa mutade honom med godis samtidigt och i vanliga fall brukar det inte gå men nuså! I tisdags red jag ut bort till travbanan och red där ett varv. Travade och galopperade litegrann men det blev ändå inte så hårt. I onsdags blev det ett dressyrpass i ridhuset. Länge sedan jag red i dressyrsadeln var det misann. Han var duktig och kämpade på. Han har blivit så stark! Och igår skrittade vi en sväng och avslutade med ett par varv i trav och galopp i paddocken.
 
Idag åker jag till Vemdalen så han vila sig i form fredag, lördag och söndag. Fina fina killen!

Kommentarer
Emelie Petersson

Åh, vilka mysiga bilder :-)

Svar: Tack så mycket! :)
My Nordqvist

Tid: 21:07:36
Datum: 2013-10-06
Hemsida: http://syrum.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: