Ännu mindre pengar

 
Herregud vad alla mina pengar flög iväg. Har handlat för nästintill 0,004 miljoner på bara någon vecka. Det är illa!
Nu har jag faktiskt inga pengar kvar så nu kan vi vara säkra på att jag inte kommer köpa så mycket mer. Jo en sak faktiskt, löpartights som jag glömde köpa idag. Men det är det enda.
 
Bara någon vecka tills studiebidraget kommer så då har jag lite pengar igen. Dock ska dom pengarna gå till rid- och hästsaker, om jag är i nöd, eller sparas.
 
OchjagsomskullesparaallasommarjobbspengartillenkameraJomenhellerhur

Nu blir det kanske lite filmmys såhär på söndagskvällen. Peppar inför kommande skolvecka .....eller inte!
 
 
 

Kommentarer
Sarah

Va kul me massa nytt :)

Svar: Ja! :)
My Nordqvist

Tid: 00:11:57
Datum: 2013-09-16
Hemsida: http://CheerSarah.devote.se
Zenitha Nordqvist

Tur du inte är i akut behov av en ny kamera då, du kanske kan köpa en efter jul på mellandagsrean? I julklapp får man ju alltid pengar och presentkort! :D

Du kan ju göra som jag gjort för att spara pengar.. Glömde mitt VISA-kort hemma hos mamma och pappa så då kan jag inte köpa något. Hahah! :)

Svar: Ja ellerhur. Men dedär går liksom i perioder haha. Får se om det blir kamera eller objektiv hehe.
Hahah ja ellerhur. Jag som ändå är jättesnål och knappt kan köpa något. Men behövde ju verkligen köpa massa grejer nu :p
My Nordqvist

Tid: 10:34:58
Datum: 2013-09-16
Hemsida: http://nitashundvardag.blogg.se/
Johanna Gustafsson

jättefina kläder!

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 17:21:07
Datum: 2013-09-16
Hemsida: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: