Låser in mig för resten av veckan

Lika bra de annars lär jag nog inte leva så länge till. Ramlade av Cooper idag igen, hahaha.. Och jag tog motorcykeln till stallet idag för att jag knappt har bensin i moppen och orkade inte tanka. Så självklart när jag är påväg hem och ska svänga ut på motorvägen, så på påfarten som då är typ en 180 graders sväng. Där just precis idag i det vackra regnvädret så hade afalten fått för sig att bli lika hal som såpa. Jag lägger motorcykeln ner ganska rejält för att komma runt i denna sväng, vilket resulterar i att jag tappar allt grepp och vi lägger oss lite fint på backen. Motorcykeln snurrar ett halvt varv och jag gör några piruetter.
 
Styret var allt annat än rakt men tillslut kunde jag ändå köra hem lite försiktigt.
 
Så om det var någon som såg två personer (fick hjälp av en) leda en blå motorcykel i Timrå så var det nog mig ni såg.
 
Jag vill också passa på och tacka snigeln till bil som låg framför mig, annars hade jag garanterat kört 20-30km/h fortare och det hade kanske slutat en aning värre än vad det gjorde.
 
mnordqvist @ instagram
 

Kommentarer
Bysisters

Sv: TACK!<3

Allt bra med dej?<3

Tid: 20:10:51
Datum: 2013-09-23
Hemsida: http://bysisters.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: