Äntligen hemma!

Har varit en bra helg med ganska bra skidåkning faktiskt så det var bra. Var lite hårt i backarna igår men idag var det nästan slaskigt men det gillar mina skidor bättre ;)
 
Igår åkte vi 9-1 ungefär och på eftermiddagen så var vi i husvagnen innan vi gick bort och åt på Husky. Känns som det var tusen år sedan jag åt där. För flera år sedan gick vi dit lite nu och då för att de sände hockeymatcher och kom man dit i tid fick man välja vilken match så vi brukade se Timrå. Men när de slutade med det så har det inte blivit att vi gått dit. 
 
Idag så åkte vi 9-1 och åt lunch i backen innan vi åkte till husvagnen och packade ihop allt. Husvagnen kopplades på och sedan åkte vi hem. Så nu är husvagnen hemma = Sommar :D ...snart iallfall ;) 
 
Nu skulle jag egentligen behöva börja skriva lite på mitt svenska tal (nationella), meeen mamma börjar babbla om att jag måste baka så får väl göra det istället. Jag fyller ju förfaisken år på tisdag :o
 
 

Kommentarer
Linafoto

Svar: Tack!! :D

Tid: 20:25:01
Datum: 2014-04-07
Hemsida: http://linafoto.se/
Pernilla

Sv: Tack!! Gillar dom själv väldigt mycket ;)
Vilken fin blogg!
Jag har precis bytt, men du kan fortsätta följa mig här: nattstad.se/pernillas

Svar: Tack! :D
My Nordqvist

Tid: 21:22:29
Datum: 2014-04-07
Hemsida: http://kkenya.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: