Freeedag

Skola idag 8-11.20. Satt i nästan en timme och väntade på att spanska skulle börja men den var tydligen inställd så vi slutade då. Fast jag satt kvar på skolan och gjorde lite svenska för Linda skulle hämta mig och vi åkte till stallet. 
 
Linda red Equlius och vi skrittade ut en sväng. Var jättehärligt väder och varmt så sköönt :D 
 
Direkt efter åkte vi till farmor och farfar och kom hem därifrån för någon timme sedan. Har suttit och gjort ännu mer svenska nu och hoppas på att jag får ihop något till det där talet. Känns knappt som om jag beskriver en annan värld men ja vi får väl se. 
 
Nu ska jag ta och lägga mig för klockan 8 ska vi åka till stallet för lite hoppträning med Carro. 
 
mnordqvist @ instagram
Bild från när jag och farmor var ute med vilddjuren. 
Och förresten, har eran instagram blivit konstig? På bara någon minut tappade jag 50 följare och slutade följa 5 st. Mystiskt... 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: