Man kan hinna med mycket på en förmiddag

Åkte till stallet halv 9 idag. Tog motorcykeln så var premiärturen för iår. I stallet mockade jag åt alla tre hästarna sedan red jag Cooper. Blev bara en kort kravlös sväng med lite galopp. Han var lite tjaffsig och ville inte riktigt och jag orkade inte bråka därav att han mest bara fick springa och ha kul. 
 
Kom hem 11 ungefär och då duschade jag sedan gick jag iväg och hämtade ett schabrak hos en tjej. Ett begagnat då men såg i princip helt nytt ut. Ett brunt Schockemöhle för 80kr. Det var så billigt att jag blev tvungen att köpa det ;) 
 
Nu ska jag snart åka iväg till stan och sedan birsta med Rebbe. Trodde bussen gick 1 och när jag precis börjat gått sa Rebbe att den gick två så var bara att vända ;) 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: