Måndag för hundradetrettionde gången

Då var det måndag. Igeeeen. Tråkigaste dagen på hela veckan men som tur är den snart över och det dröjer en hel vecka tills nästa gång. Var skola  8-4 som vanligt och runt 5-6 åkte jag till stallet. Var inte bara jag som var glad att se Cooper utan han kom direkt i hagen när han fick syn på mig. Sötisen <3
 
Gick bort till ridhuset och det gick i 390. Superpigg och glad att få komma ut! Dock i ridhuset dog en del av energin men han jobbade på bra. Var först själv och tänkte ge mig på lite serpentiner och galoppombyten men när jag precis hade värmt upp så kom det två stycken som skulle longera. Då fick jag alltså ändra planerna litegrann och red mest bara runt och fokuserade på att han skulle gå fram för skänkeln och sådant basic.  
 
Nu ligger jag i sängen och ska glo på fjärde supernatural avsnittet för idag. Så går det när man har massa håltimmar på skolan. Ska försöka somna inte allt för sent heller för imorgon lär jag bli väckt typ halv 7 för frukost på sängen, även fast jag börjar halv 11. Man fyller ju bara år en gång varje år satt lite får man väl offra ;) 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: