Onsdaaaag

Då var onsdagens skoldag också över. Har kommit igång och skrivit på mitt svenskatal som jag kommer ha om exakt en vecka. Tur att det bara är min klass + läraren som kommer lyssna, vilket kommer samanlagt bli 9 personer. Kommer vara jättehemskt att berätta för det är bara allmänt konstigt. Och för er som undrar så ska jag berätta om musikens värld. Skojskoj. 
 
Annars så hände det väl inte så mycket speciellt på skolan. Det känns knappt som om vi gör något fast egentligen är det inför prov/nationella och sedan inlämningar och sånt i ganska många ämnen. Dock inte speciellt jobbiga som tur är ;) Längtar inte tills veckorna direkt efter påsk för då kommer vi ha 50 prov då det är nationella i svenska, matte och engelska + massa andra prov och någon inlämning. Kuuuul. Aja snart sommarlov ;) 
 
Träning ikväll :D Kanske blir det ute också? 

Kommentarer
Linafoto

Svar: Ja, det är härligt med nytt! Då får man lite ny inspiration :)

Tid: 16:08:35
Datum: 2014-04-09
Hemsida: http://linafoto.se/
Elin

Haha, alltid lika jobbigt att hålla tal inför klassen! Tur att ni är så få, då blir det kanske lite enklare :)

Svar: Ja ellerhur. Det gick bra iallfall så :D
My Nordqvist

Tid: 20:28:59
Datum: 2014-04-10
Hemsida: http://fotogen.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: