Två duktiga

Blev en blandad ritt med Cooper idag. Red med Josefin och Equlius och idag provade vi nosgrimma på honom för att se hur han reagerade då. Han vart mycket lugnare och lyssnade mycket bättre på Josefin så det var jättebra! Cooper var lugn och snäll också och ingen av killarna hade någon tendens till att sticka. Vi red först ut en sväng förbi ridhuset sedan vände vi och gick tillbaka. Då gick jag in i ridhuset och Josefin fortsatte gå lite ute. Red i ridhuset i ca 5-10 minuter och travade först lite och kortade upp formen rejält på honom sedan fick han galoppera och då red vi lite serpentiner och gjorde byten. Det gick väldigt bra, känns som om bytena är påväg tillbaka nu :D När jag var klar där inne gick jag ut och mötte Josefin en bit på vägen och då skrittade vi hem. 
 
Nu måste jag ta och göra något så roligt som att plugga. Roligt med både matte och spanskaprov imorgon. Måste också packa för direkt efter skolan imorgon ska vi åka iväg till Vemdalen. Uppdateringen lär därför inte bli speciellt bra under helgen men ska försöka hinna med att fixa några tidsinställda. Beror på hur länge det dröjer innan jag river sönder skolböckerna ;)
 

Kommentarer
Linafoto

Svar: Tack My :))

Tid: 23:55:46
Datum: 2014-04-03
Hemsida: http://linafoto.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: