Bästa Takida <3

Jag har slut på mobilsurf vilket gör att det går väääldigt långsamt att göra allt som har med internet att göra. Därför har jag nu snott Rebbes dator, funkar det också!
 
Takida igår var fruktansvärt underbart. Killarna var riktigt bra, som vanligt, dock inte publiken. Från början stod alla i princip still men efter några låtar dampade jag och Rebbe lös, och i samband med de började några framför röra sig lite mer. Var kanske vi och 5 pers som rörde sig kring oss kändes det som. Stod på andra raden så det var helt okej! Som vanligt skrek jag sönder min röst, vilket visade sig idag. Kan knappt prata. Men det är de VÄÄÄRT!
 
Det var signering direkt efteråt och vi skyndade oss dit och hamnade längst fram. Tur var väl det annars hade vi nog fått köa i en halvtimme minst. Fick mitt mobilskal och linne signerat. Roligast var då jag kom till Tomas och han sa "Men heeeej är det duuu!!" och gav mig en kram. Underbar <3
 
Nu ska vi fortsätta deppa och dra och äta pizza. Bussen hem går klockan 5. Kul när det inte går ett enda tåg av någon anledning. 
 
Bilder kommer när jag är hemma! 
 
 

Kommentarer
Mathilda

Hej hörde att du gör headers? Maila mig om svar Med vänlig hälsning, mathilda

Tid: 15:56:35
Datum: 2014-08-23
Hemsida: http://mathildaasvensson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: