Blev ridning även i Uddevalla

Mästerfotografen Erik tog dessa otroligt vackra bilder på mig och Amanda som hästen heter. Hon var på gränsen mellan häst och ponny och ganska grov. En trevlig dam som var nästan identisk med Respit som jag skrivit om förut. Hon hade likadan kroppsbyggnad och hennes galopp var också likadan. Hon var ganska svår då hon var väldigt känslig på minsta lilla man gjorde. Gick inte speciellt bra i början men när jag böjade hitta knappara gick det lite bättre. Fick mest bara ha ett stadigt stöd och inte göra speciellt mycket.
 
Lite roligt att rida en ridskolehäst igen. De verkade ha fina hästar där! Riktigt roligt att få prova och ridläraren var jättebra! Det tackar jag Eriks mamma för :D

Kommentarer
SARA EMILIA'S

Så fina bilder!

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 20:20:35
Datum: 2014-08-26
Hemsida: http://saraemilias.blogspot.fi
Maja

Gud så fint ridhus!!

Svar: Visst är det!
My Nordqvist

Tid: 21:24:36
Datum: 2014-08-26
Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: