Finn ett fel

Kan ge er en ledtråd: Jag står inne i hagen. 
 
Cooper har varit på äventyr två dagar denna vecka. Första gången var i tisdags när jag var på skolan. Kicki smsade mig och sa att han stod och åt på andra sidan och att han inte tillät att bli fångad. Jag kunde åka 10 minuter senare för vi slutade en timme tidigare, men hon hade fått tag i honom strax innan jag kom. 
 
När jag var där idag vid 11 ungefär stod han där igen. Kicki hade provat hämta honom en gång men han vände bara. Jag tog en hink med mat och gick ner. Han stod bakom träden och när jag kom halvvägs ner i hagen ropade jag på honom och då tittade han upp och började gå mot mig (då jag tog bilden). När jag kom fram stod han precis vid staketet och blev överlycklig när jag kom med mat. Sedan kom det roliga att få honom över tråden. Går inte att gå runt hagen utan man måste gå in i den (vilket är bra för han kommer inte så långt när han står där, enda stället han kan ta vägen är in i skogen och dit lär han inte våga gå själv). La ner tråden på backen men han totalvägrade att gå över. Hade hinken på andra sidan och tillslut kunde han överväga att gå över och få mat. 
 
När vi kom upp till stallet fick han stå lös ute en snabbis i hagen utanför stallet där det är gräs medans jag borstade honom lite. Fast han åt knappt något utan ville mest mysa så hungrig var han inte längre. Jag vet inte om han nyss hade smitit eller om det var inatt.
 
Intressant hur han tar sig ut ändå för han har inte rivit ner staketet eller något utan han måste krypa under på något vis. 
Fick denna bild av Fanny nyss. Inte alls trött, lillhjärtat ❤

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: