Sommaren 2014

Nu är första skolveckan över och känns verkligen att man är tillbaka i vardagen igen. Det känns både skönt och jobbigt. Skönt att gå tillbaka och få rutiner igen medans jobbigt att behöva pallra sig till skolan varje dag för att sedan komma hem och behöva plugga ännu mer. Att vi har ett väldigt dåligt schema gör inte saken bättre. Långa sovmornar 3/5 dagar, vilket kan vara skönt. Bara det att vi slutar klockan 4 3/5 dagar också. Vilket innebär att i vinter kommer jag hem sent från skolan = kommer sent till stallet = kommer hem sent på kvällen = kommer i säng sent.
 
Tillbaka till ämnet. Sommarlovet har varit det bästa någonsin. Vädret har varit i stort sett perfekt. Jag har för en gångs skull varit ute mycket och även solat så jag faktiskt har fått färg på kroppen, haha. Cooper har gått bra och han har fått tagit det ganska lugnt från riktigt arbete. Vi har haft jättekul och är riktigt taggad inför hösten och vintern. Sommarens höjdpunkt var Bråvalla. Det var verkligen helt magiskt att få komma dit igen och att få se många favoritband live! Jag fick även äntligen fick träffa min Erik där, som vi hade väntat på i flera månader. Och efter det har han hunnit varit här och jag där nere. Sommarlovet fick bästa avslutet med Takida. Jag och Rebecka som varit deprimerad hela året för att vi inte skulle ha chans att se dom, men det fick vi! 
 
Ja det är nog en kort sammanfattning av min sommar. Finns såklart väldigt mycket mer men känner att jag skrivit tillräckligt! 
 
Hur har eran sommar varit? 
 

Kommentarer
Erik

Det var den bästa sommaren i mitt liv :) <3

Tid: 23:11:52
Datum: 2014-08-29

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: