Uteritt och golvslipning

Red ut barbacka på Cooper idag. Han var väldigt trött och det kanske beror lite på vädret igår/natt. Han piggnade till lite när vi började springa och han tyckte det var kul. Mysigt att galoppera på ängar. Imorgon ska vi hoppträna igen. Kuuuul :D Bara hoppning och bus i skogen jag orkar med haha. Måste komma igång med lite mer dressyr men är så tråkigt och varmt för att rida runt i en paddock eller i ridhuset. 
 
Annars i livet så är hela huset världens renoveringsobjekt. Nä men nästan. Vardagsrummet, hallen och mitt rum ska få golvet slipat under helgen. Imorgon kör pappa igång med mitt rum. När allt är slipat ska vaxet på och då får vi flytta ut i husvagnen. Det måste tydligen härda i en vecka ungefär innan möbler på ställas in så det blir ju kul. Golvet kommer bli asfint iallfall. Myyyycket ljusare :D
 
Ikväll ska vi åka båt med mormor och morfar. Miss Li är nere på faggafältet och vi ska åka ut på havet för att förhoppningsvis kanske höra något. Känner inte att jag vill betala för att se henne men kan ändå vara kul att höra lite. 

Kommentarer
Elin Bergman

Åhh, fin häst! :)

Svar: Tack så mycket!! :)
My Nordqvist

Tid: 17:51:09
Datum: 2014-08-09
Hemsida: http://bergmanelins.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: