Det underbara med vintern..

..att det är mörkt när man åker till skolan. Och mörkt när man kommer hem! Vart tog dagen vägen liksom!? 
 
Har faktiskt varit väldigt duktig och åkt till skolan klockan 8 två dagar i rad nu medans jag egentligen börjar 9.30 på onsdagar och 10.30 torsdagar. Finns "extra matte" som vi kallar det för, fast det är ett studiecentrum där det är några lärare. Igår pluggade jag matte i 1,5 timme och idag fysik i ca 3 timmar. Första lektionen var inställd så började inte föränn 12 då. Mycket bra jobbat tycker jag ;) 
 
Kom hem för 20 minuter sedan och taggar inför fysikprov imorgon klockan 8! Får försöka göra en liten sista minuten pluggning nu innan jag somnar, vilket lär vara snart. 
 
Förlåt för dålig uppdatering men skolan går just nu i liiite för högt tempo. Menmen! Bara en vecka och en dag kvar i skolan detta år!!! 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: