Hemma bland snö och minusgrader

Planet landade någongång innan 10 igår kväll. Efter det var det bara att sätta sig i bilarna och rulla hemmåt. Stannade och åt på donken i Uppsala och efter det sov jag nog 90% av hela resan hem. Var hemma 3 inatt och tog ett tag innan jag somnade. Vaknade för ungefär två timmar sedan och kan säga att det var väldigt skönt att få sova i en riktig säng med tjock kudde och ett riktigt täcke! Är egentligen inte speciellt kinkig men skönt är det ändå med "hemma" grejerna. 
 
Annars vad tycker jag om att vara hemma? Lite konstigt att det är massa vitt utanför fönstret istället för palmer. Vill åka till Cooper så snart som möjligt och då ska jag ta premiärturen ut i snön. Cooper har fått lite försprång han! 
 
Och som ni ser på sista bilden så är det mina inköp + byxdressarna som ligger i tvätten. Storhandlarn! Njaa, är inte billigare där än hemma och jag försöker vara så snål som möjligt men några fina saker slank med hem. 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: