Mot Spaniens högsta berg

Bilder från 2012
 
Imorgon blir det en tidig morgon, hämtning av hyrbilarna klockan 8. Därefter bär det av mot Teide som syns på första bilden. Tagen från grannön La Gomera för två år sedan. Hoppas på fint väder och en aning bättre bilder än för två år sedan då det var grått och regnade titt som tätt. Bara jag får ta nya bilder och gå lös på lite nytt i photoshop lär det bli en aning bättre än de gamla. 
 
Jag tycker det är lite klurigt att få till riktigt snygga bilder i detta landskap då det är ganska färglöst och jag vill gärna ha färgbomber överallt. När det var grått och molnigt kunde det bli ganska coola bilder men ska försöka få till ännu bättre nu! 
 
Ni får vänta er bilder från hela resan när jag kommer hem. Använder internet så lite som möjligt både på datorn och mobilen. Dels för att det är skönt att koppla bort allt men även för att spara så mycket som möjligt av det. Har 500MB i veckan och vill gärna ha litegrann varje dag för att checka av läget överallt ;) 
 
Nu ska jag sluta svammla och hitta på något annat, som att sova till exempel! 

Kommentarer
MY VESTLUND '

åh, ska bli spännande att få se bilder :)

Svar: Kul att du tycker det :D
My Nordqvist

Tid: 23:47:50
Datum: 2014-12-22
Hemsida: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: