Sista kvällen

Sista kvällen här. Planet går vid två imorgon och sedan är det bara att åka hem till kylan. Ryktas om ca 10 minus i Stockholm och sedan 25 hemma i Sundsvall. Ja, bara sisådär 50 graders skillnad, men det ska man väl överleva? Spelar ändå ingen roll hur kallt det är på måndag för jag ska åka till stallet så fort jag bara kan!
 
Bloggen blir nog ståendes imorgon också så vi höres på måndag! I veckan ska jag försöka få igång bloggen igen. Bilder och lite mer text från resan kommer komma och sedan längtar jag till att fota Cooper i snön. Måste fixa en vintrig header och det snabbt, är ju fasiken januari snart! 

Kommentarer
Clara

Så härligt ni verkar ha haft det!

Svar: Ja verkligen! Vill tillbaka!
My Nordqvist

Tid: 00:01:53
Datum: 2014-12-28
Hemsida: http://clararingqvist.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: