145cm

Ja så hög blev han lille killen! Han var ca 146-147 men sedan avdrag för skorna och det. Jag är nöjd för då har han vuxit några millimetrar för han var ca 144 när jag köpte honom. 
 
Han var ganska lugn på plats ändå. Han skulle hålla på och bita i allt och greja men var ändå lugn och så. Lastningen dit och hem var väl lite sämre. Han tog ett steg i minuten ungefär och stod med båda fötterna på men nä sen backade han. Fast direkt när vi tog fram linan och gick med den mot rumpan så gick han in på en gång. Han kommer väl ihåg från i lördags då vi hade lina och tryckte på och det tyckte han var megaläskigt så han kastade sig in. Så blir väl att börja med linan på en gång nu så han kommer tillbaka som han var förut. Han har liksom aldrig haft problem att lastas förut.
 
Nu ska jag göra klar min presentation till imorgon och sedan börja träna inför den och se hur lång den är. Hemskt hemskt hemskt!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: