Do you got room for one more troubled soul

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
Fotograf: Pernilla
Redigering: Jag
 
 
Nu är vi anmälda till tävlingen i helgen också. 60 + 80 blir det denna gång. Skulle väl varit bäst att hoppat 70 + 80 eftersom det är titthinder från och med 70. Fast med erfarenheter från tidigare tävlingar så blir det bra för honom att få vila en hel klass. Förut har vi ju varit inne på banan och sedan har det varit runt 7 ekipage innan vi ska in igen och då hinner han inte vila sig. Nu kan jag hoppa av och skritta runt honom utomhus så han får ta luft och sedan in igen och köra hårt och då är han förhoppningsvis inte lika trött. 
 
Så nu ska jag bara fokusera framåt och bara tänka på att han sköter det mesta själv bara jag driver på! 
 
På torsdag ska han skos och sedan ska han friseras lite tror jag. Klippte den kanske en centimeter för någon dag sedan men måste klippa den lite mer. Sedan måste hovskägget bort och lite sånt :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: