Försöker leka duktig

Försöker vara duktig och börja plugga i tid. Jag kan faktiskt ett par grejer. Har ju fått provet framflyttat 2 veckor så kan ju inte skylla på att vi inte haft tid... Haha. Aja det ska väl gå. Tog med mig matten också men fattar verkligen ingenting av den så det är kört på den fronten. Skulle inte sitta helt fel med sommarlov nu. Inte alls faktiskt! 
 
Nu vill jag ha mat och åka till stallet. Hoppas min träningsverk inte visar sig allt för mycket på hästryggen för då lär det bli jobbigare än vanligt ;) 

Kommentarer
VERONICA - mode & träning

Duktiga du är! :) Kramar

Tid: 17:34:28
Datum: 2014-02-03
Hemsida: http://glossfashion.com/vveronicas/
ZOOFIE

SV: Men tack, lilla My :D

Tid: 22:29:22
Datum: 2014-02-03
Hemsida: http://zoofie.se
Caroline Lundberg

Halloj!

Spana gärna in min blogg! Jag heter Caroline å bor i Örnsköldsvik (Ö-vik).

Jag tycker supermycket om att fotografera å i min blogg får du följa min vardag och mitt fotograferande!
Här vandrar inga isbjörnar på gatorna men snön rasar ner från himlen i mängder!

Allt är så mysigt här uppe å jag skulle gärna vilja dela med mig av detta! Hoppas du finner något intresse i min blogg och det skulle göra mig jätteglad om du också skulle vilja följa den! :D

Ha en fortsatt trevlig dag,
kramar från norrland!

Svar: Kan kolla in :D Bor i sundsvall jag så är inte så långt ifrån :D Norrlänningar vi :D
My Nordqvist

Tid: 19:12:09
Datum: 2014-02-04
Hemsida: http://carolinelundberg.wordpress.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: