i know i'm broken, but i'm closer to the edge

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
Fotograf: Pernilla
Redigering: Jag

Idag blir det en lugnt tur ute tror jag. Skritt och lite trav kanske vi får in också. Vet inte riktigt hur jag ska planera veckan utan tror det får bli som den kommer. Hoppträning på onsdag och sedan tävling på lördag. Ganska mycket hoppning.. Men när tävlingarna är över för denna gång (nästa och nästnästa lördag) så ska han få ta det lugnt från hoppningen några veckor. Hopptränar ju varannan onsdag men det får räcka då. Men är så svårt för då hoppar vi inte så högt och om jag ska tävla runt 80 så behöver han ju träna på den höjden också. Men det lär nog lösa sig ;) 

Kommentarer
koffe

»tack så mycket :)

Tid: 17:35:16
Datum: 2014-02-10
Hemsida: http://www.fotokoffe.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: