Kungen!

Kungen hoppade superbra idag! Hade en övning som kanske inte ser så rolig ut men den var faktiskt rolig. Var två serier på båda långsidorna. På enda var det bom, tre studds och två galoppsprång till en oxer. Och på andra sidan två travbommar, kryss, ett galoppsprång till ett till kryss och två galoppsprång till ett räcke. 
 
Vi fokuserade mycket på sitsen och så och jag tänkte hela tiden på att inte ge så mycket eftergift och hitta balansen, jag hedde också ner min vänster hand så den tänkte jag på att lyfta upp. Sedan bara driva på framåt men ändå låta honom vara. Vilket gav väldigt bra resultat! Han var så duktig! 
 
Pappa misslyckades med att filma för att jag glömt stängt snapchat och då trodde han att det var kameran och när han väl fick till det hade vi redan hoppat ;) Men Matilda filmade på snapchat och la ut i storyn (bilden ovan) + att jag filmade med kameran på mobilen (haha) så lägger upp det sedan.
Mamma fotade men på de högre hindrena fick hon bara bilder innan och efter hindret ;) 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: