Massa prat

Helt okej att inte börja föränn om 3 timmar. Vaknade strax innan 8 och kunde inte riktigt somna om så tog och kikade på serie istället. Nu tänkte jag väl försöka vakna till men finns inte så mycket att göra så. Förövrigt så tror jag att det är något spöke i mitt hus som misshandlar mig när jag sover. Upptäckte två blåmärken på min arm nu och sedan har jag x antal på benet också. Men det är nog från i fredags när jag ramlade två gånger... Bara lite kul att det kommer nya hela tiden. Har just nu 6 st på benet men hade bara tre igår haha. 
 
Okej vad ska jag prata mer om. Hmm.. Ikväll ska jag skritta ut med Pernilla och håller på att fundera på hur jag ska lägga upp veckan. Han får kanske gå i ridhuset på torsdag för sedan blir han stående fredag och lördag. Sedan hur det blir på söndag vet jag inte. Aja det får bli som det blir! 
 
Börjar ta slut på bilder nu också. Skulle kanske gjort en ny header också, kanske kan fixa det under nästa vecka då det är loooov :D 

Kommentarer
Sanna Preifelt

Åh vilken fin bild :) Kram!

Svar: Tack så mycket :D Kram!
My Nordqvist

Tid: 11:01:26
Datum: 2014-02-25
Hemsida: http://sannasrum.se
Louise

Skönt att börja sent. Jag började 12, hade håltimme 13:20 - 14:50, och sen en timmes lektion innan jag slutade XD

Svar: Ja underbart :D Dryygt när det är sådär xD
My Nordqvist

Tid: 17:10:36
Datum: 2014-02-25
Hemsida: http://vitmossa.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: