Bättre och bättre

Känns verkligen att jag börjar hitta bakdelen mer och mer på honom nu. Red inte så jättehårt idag men ändå var han lite svettig där bak. Brabra! Jobbade på med skänklarna och redan nu tar han dom mycket bättre. Tror träningen igår verkligen var i rätt tidpunkt. Tänkte också mycket på mig själv och hur jag satt bara för att jag inte skulle förstöra massa i onödan. Och det gick väl ganska bra ändå tycker jag! 
 
Imorgon skulle det egentligen vara hoppträning men jag har ställt in den för att jag ska få rida istället för Jenniefer på hennes träning på torsdag. (Kan ju inte hoppa två dagar irad och jag vill börja träna för Pia som är på torsdagar så det blir en liten test nu). Det är med lite mer höjd så vi får se hur Cooper sköter sig då. Så imorgon blir det nog att skritta ut en sväng. 
 
 

Kommentarer
Denise

Kul när man känner att det verkligen går bättre och bättre! :D

Svar: Verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 18:23:29
Datum: 2014-01-29
Hemsida: http://flingans.nu

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: