En häst som inte äter äpplen och morötter

Det har snöat konstant hela dagen. Jag tycker faktiskt att det räcker nu. Det är lagomt att galoppera ute och det är huvuvdsaken. Mer behövs inte för då tar det bara extra lång tid för den att försvinna sen. I helgen så ska eventuellt jag och Pernilla galoppera lite i snön och fota. Hoppas det blir fina bilder då :D 
 
Annars så idag fick Cooper vila. Imorgon skrittar vi ut och lördag eventuellt det jag skrev och på söndag hade jag tänkt hoppa. Men vi får se vad det blir med det. 
 
Och med denna bild tänkte jag visa att min häst är dum i skallen. Mineraler är äckligt och tydligen äpplen nu också. Snacka om att inte vilja äta nyttiga grejer. Moa hade testat gett honom en morot men det vill han inte heller ha. Han måste ju ha något fel... 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: