Första januari tvåtusenfjorton

Det pågår en liten karusell i min hjärna bland olika grejer som jag skulle vilja skriva här men känner inte att det är bra att skriva ut dom. Ibland behöver man bara få behålla allt inombords och se vad som händer. Då slipper man alla konsekvenser som blir med olika frågor. Tro mig jag vet. Nu skrev jag något men som jag tog bort på en gång. Sånt jag så gärna vill publicera men det går bara inte. Personliga saker men ändå som inte är farligt att skriva om här. Jag vill bara inte ta risken att få dom slagen tillbaka jag vet att jag kommer få. 
 
Men jag vet att det här året ska bli grymt. Hur och varför vet jag inte. Jag känner det bara på mig just nu! 
 
Jag är så tacksam för att jag har dig min vackra häst ♥

Kommentarer
Johanna

Hoppas du får en bra år! Har du något nyårslöfte? :)

Svar: Tack detsamma! Nej det har jag inte. Har lite mål inför året istället :D
My Nordqvist

Tid: 17:35:11
Datum: 2014-01-01
Hemsida: http://nattstad.se/godmadeusperfect
Nita

Menar du 2013 eller 2014, skrev du fel i rubriken? :)

Det är svårt när det är något man vill skriva men ändå inte för det är så skönt att ha skrivit av sig.

Tid: 17:49:21
Datum: 2014-01-01
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: