Lördag

Hej och hå vad icke pigg jag var imorse. Sov mellan ca 4 och 9 så fick inte så otorligt mycket sömn direkt. Övernattningen gick väl helt okej, inte direkt som vi hade tänkt från början men det blir aldrig som man tänkt sig haha! 
 
Klockan 12 åkte jag till stallet och red tillsammans med Pernilla. Cooper var vääääääääldigt pigg och då överdriver jag inte heller. Den skritten han hade alltså omg. Önskar att han hade den i vanliga fall också haha. Vi skrittade först ut en sväng innan vi gick till ridhuset för jag ville trava och galoppera lite annars lär hästen gå i taket eftersom han vilat i två dagar. Han var väldigt fin och duktig. Han tänkte dra iväg ett par gånger också men det kan han minsann inte nu längre. Behöver bara krama lite i tyglarna så övergår han till normalt tempo. 
 
Nu ska vi snart åka till farmor och farfar för farmor har fyllt år. Grattis grattis :D 
 
Förövrigt så har det snöat massa nu så är ca 1dm snö ute nu. Äntligen! Så hoppas den får stanna och lägga till sig för då kommer det bli bra underlag så vi kan galoppera massa ute. 
 
 

Kommentarer
Tamara

Hejhej Jättebra blogg! Älskar bloggare som har häst, kul och läsa om efter som jag också rider!
Kolla gärna in min nystartade blogg :)
Kram

Svar: Tack så jättemycket :D Ja det tycker jag med :) Ja jag kan kika in :D
My Nordqvist

Tid: 17:31:45
Datum: 2014-01-11
Hemsida: http://tamaras.blo.gg
LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh vilken mysig header! Med fin snö och fina hästbilder! :)

Svar: Visst är dem! Diggar dem :D

Svar: Tack så otoligt mycket! :)
My Nordqvist

Tid: 20:33:35
Datum: 2014-01-11
Hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Johanna Kvarnström - makeup artist

Sv: Tack! :D

Tid: 16:24:04
Datum: 2014-01-13
Hemsida: http://scenbloggen.se/creativemakeupbyjohanna/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: