Mörbultad människa pratar om blåmärken

Min rygg kan ta sig någonstans. Ligger eller sitter jag rakt så måste jag spänna mig och halvt svanka för att jag ens ska kunna överleva. Okej nu överdrev jag men det gör så fruktansvärt ont. Antagligen så är det från när jag ramlat av, eller förhoppningsvis är de det för då kommer det nog gå över snart. Jag brukar faktiskt få ont såhär i ryggen när jag lägger mig ner lite titt som tätt och framförallt när jag gått mycket men då är det bara litegrann och det går över väldigt fort. Medans nu måste jag tvinga kroppen att slappna av en stund så att allt sträcks ut för annars kan jag knappt gå heller. Det är ungefär som om det är något som låster sig. 
 
Sedan har jag ju också alla mina blåmärken överallt på kroppen också. Och det största är väl knäet/benet som fick tre smällar i tisdags då jag flög av. Jag har också jättelätt att få blåmärken så jag har hittat ganska många på mina ben och lite här och där men jag har ingen aning om vart dom kommer ifrån. Sedan av någon anledning tycker jag att blåmärken är jätteroliga. Typ när det blir jättestora som det jag har nu. Jag borde nog vara ensam i världen att tycka så..... Tur det inte är sommar bara för då är dom inte lika roliga ;)  
 
 

Kommentarer
Ebayfynd - Billig shopping, för dig som vill inspireras

Aj aj aj det såg inte roligt ut !

Svar: Nja inte direkt.. .
My Nordqvist

Tid: 19:58:50
Datum: 2014-01-05
Hemsida: http://ebayfynd.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: