Snart är jag tillbaka

Nu är jag ett steg närmare att komma tillbaka här. Igår rensade jag bland bilderna på datorn och idag tog jag och ställde datorn på skrivbordet. Ojojoj vilka framsteg! Nej men nu när jag sitter vid ett bort kan jag koppla in hårddisken i datorn och en riktig datamus så det går att redigera bilder lite bättre. Allt blir så mycket smidigare. 
 
Har inte bara gjort detta utan jag har svarat på alla kommentarer som har kommit in i ungefär lite mer än en vecka och jag har förberett lite inlägg med bilder. 
 
Ska snart åka iväg till Cooper och skritta ut. Blir kanske barbacka. Men innan det tror jag att vi skulle åka och köpa en klippmaskin och vi ska raka honom lite till. Ska raka armhålorna på honom, haha! ;) Ska göra det så han inte får skavsår eftersom allt svett samlas där om han har massa päls. 
 

Kommentarer
Elin

Supermysig bild! c:

Svar: Tack! : )
My Nordqvist

Tid: 16:41:40
Datum: 2014-01-26
Hemsida: http://ringqvistelin.blogg.se
MATILDA

fin häst!

Svar: Tack! : )
My Nordqvist

Tid: 16:45:27
Datum: 2014-01-26
Hemsida: http://matildays.forme.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: