Underbara hästshopping!

Var en sväng på birsta idag och stannade såklart till på hööks nu när dom har rea. Fick med mig benskydden som jag kikat på tidigare och sedan en martingal för ynka 278kr!. Var väldigt sugen på att köpa en förbygel med martingal men jag vet inte ja. Snyggt som tusan men känns ändå inte rätt att sätta på honom massor av grejer om han ändå inte behöver dom. Men vi får väl se vad som händer haha ;)
Ska testa rida honom på martingalen och se hur han är. För han lär ju fortfarande ta chansen att sticka och när jag bromsar kör han ju väldigt gärna upp huvudet för att komma undan. Sedan är det ju sjukt snyggt också så ;) 
 
Blev nästan så att jag fick med mig en magplatta också men väntar och ser om det kanske blir någon liten rabatt eller något innan. Är ju inte i superstort behov utan är ju mest för att det är snyggt och sedan är det ju bra när det blir lite högre höjder. Men det värsta jag vet är när jag köpt grejer och sedan några veckor senare är det rea haha ;) 
 
Och nu i efterhand ser jag att jag har skrivit att allt är snyggt. Inget som är användbart utan bara snyggt haha. Såklart hästen ska vara snygg ju :D 

Kommentarer
Denise

Kul att fynda lite! :D

Svar: Ja verkligen :D
My Nordqvist

Tid: 17:16:00
Datum: 2014-01-07
Hemsida: http://flingans.nu

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: