Bråvalla - lördag

Galavant fick vara min start för sista dagen. Jag tycker att dom var helt okej dock förstår jag inte varför dom inte spelade Tonight. Deras låt som blev känd med liksom...
Kollade bara i ca 15 min på AN21 för jag skulle dra bort och köa till Of Mice And Men. Hade redan folk som stod där men var såklart tvungen att komma i tid så jag kunde ta mig fram. Det lilla jag såg var riktigt grymt och hade inte suttit fel med att kunna sett hela.. 
Of Mice And Men var riktigt grymma. Älskar verkligen deras låtar, så himla bra helt enkelt! De spelade dock bara ca 45 minuter för när de skulle börja fungerade inte mickarna vilket fördröjde en kvart ungefär. Skitsamma, jag har sett OMAM!!!!!
Otto Knows hade spelat i ca 15 minuter när jag kom dit. Och som alla andra, han var GRYYYYM!
Otto och Bastille började samtidigt vilket var väldigt tråkigt men vi kunde se sista 30 minutrarna av Bastille. Dom var sjuuuukligt grymma och jag önskar så himla mycket att vi hade kunnat stått långt fram. De förvånade mig verkligen och jag trodde aldrig att de skulle vara så bra. Även där bak där vi stod var det hyfsat drag i publiken så ni hör ju! Inte ofta nästan exakt hela publiken står och dansar/sjunger!
Adrian Lux var den enda som gjorde mig väldigt besviken. Hade hoppats på mycket mer tyvärr. Musiken var väl helt okej och skön att lyssna på men det var världelöst live. Han spelade nästan bara låtar som var långsamma eller vad man ska säga så det gick inte att hoppa. Vi drog ganska snabbt för det var tråkigt att se. 
När det var ett tag kvar till The Offspring gick vi dit för att komma så långt fram som möjligt för att sedan hamna vid staketet på Axwell /\ Ingrosso som var efteråt. Vi hamnade på tredje raden tror jag och det var verkligen kaos. Jag stod mellan Julia och Rebecka och vi höll armkrok bara för att hålla ihop. I mitten någongång tröcks Rebecka bak så min arm höll på att brytas av (eftersom vi fortfarande höll i varandra) så jag fick slita mig lös. Själva Offspring var väldigt bra och jag kunde knappt 3 låtar så de var kanske lite tråkigare haha. Men det var verkligen en upplevelse + pubilken verkade nöjda ;)
Och sedan älskade, älskade Axwell /\ Ingrosso. Vilka jäkla kungar! Har ingen aning om vad jag ska skriva eller hur jag ens ska börja. Fullt ös medvetslös i 1,5 timme och så fruktansvärt amazing! Jag skrek sönder min röst så att jag fortfarande är hes, började halvt grina och blev mosad mot staketet så jag inte kan ha bh på mig för den klämmer för mycket. En sida av mig är så lycklig och glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen medans andra sidan är helt motsatt för nu är det liksom över. Jag har fortfarande inte förstått att det är jag som tagit dessa bilder och att jag har faktiskt sett de där två killarna LIVE! 
Klart som fan att jag ska dit nästa år. Spola fram tiden tack! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: