Helgen

I fredagskväll kom Erik hit och han åkte vid lunch idag, därav att jag inte bloggat. Igår kom ett par kompisar hit och även bror och Anna. Spelade frisbeegolf på kvällen och det gick som det gick, haha! Annars har det inte hänt något speciellt intressant. 
 
Igår red jag Cooper i paddocken och han kändes normal igen. Han stretade inte alls emot lika mycket när jag böjde honom utan accepterade det mer och gjorde som han skulle. Ville mest bara känna hur han var i sidorna och om stelheten i halsen hade försvunnit. Gjorde även lite galoppombyten och det gick väldigt bra. Han bytte oftast i princip samtidigt med fram och bak utom någon enstaka gång. Det kommer minsann :D Idag får han vila och sedan ska jag prata med Carro om vi kan ha hoppträning snart. Lääängtar!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: