Kläder, ringar och en Justin Bieber tandborste

Lite kläder inhandlat. Pengarna försvinner men nu är jag ett steg närmare lite mer kläder i höst. Fick med mig riktigt dyra ringar också för hela 20kr. Jag tycker om rea ;) Den skitsnygga Justin Bieber sjungande tandborsten var nog dagens bästa köp. Var bara tvungen, askul att borta tänderna samtidigt som man lyssnar på Baby eller U Smile. Den spelar också i 2 minuter så då vet man att man borstat rätt tid ;) Baby är nog bästa låten som någonsin gjorts. Eller?!??! Hahhaha.. 
 
Cooper fick gå på en skön barbacka uteritt. Red med Carro och vi skrittade mest utom en kort travbit. Mysigt mysigt! 
 
Nu tror jag att jag ska duscha och sedan glo på TV!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: